pillllans

Alla inlägg under mars 2013

Av Pernilla - 18 mars 2013 07:21

Till min storasyster Maria som fyller 32 år idag  


     




Kom precis hem ifrån jobbet så nu ska jag bädda ner mej och sova gott några timmar!


//Pillan

Av Pernilla - 17 mars 2013 15:03

Idag stod det löshoppning på schemat till Calles stora förtjusning  & jag tycker det gick jättebra!









Han var inne samtidigt som sin grannkompis och det gick jättebra för henne också  Equina på 4år!


  
  



//Pillan

Av Pernilla - 17 mars 2013 00:45

Precis haft den bästa mejl konversationen på länge, åh så glad jag är! Detta blir ju toppen om planen nu går igenom. Tänk att jag chansade så stort och att det förhoppningsvis blir så rätt - ballt!

 

Är typ såhär glad just nu  






Ann-Sofie red Calle på sin lektion idag och det gick jättebra!

Så kul att hon trivs med honom och gillar han så mycket som hon gör, fast det kan jag ju visserligen förstå, hehe  




Imorgon till förmiddagen ska Calle löshoppas igen - roligt ! Ska se om jag kan få mamma till att filma lite. Men ska va på klubben vid 9 så ska nog studsa i säng nu....


//Pillan

Av Pernilla - 16 mars 2013 10:25

Drar till stallet nu, ska först kolla när Ann-Sofie rider lektion och sen när Ellen gör det. + att jag ska mysa med min prins  



//Pillan  

Av Pernilla - 15 mars 2013 19:31

Passar Ellen & Ronja ett par timmar ikväll och vi bestämde oss för att baka bullar 


                  & nu har vi satt på en film och har lite fredagsmys med godis  



//Pillan



Av Pernilla - 15 mars 2013 08:00

Fick denna på min fb utav lillebror, åh guu som jag skrattade. Haha.. Så himla fräck!



Nu ska jag bädda ner mej och sova riktigt gott, jag lyckades aldrig somna igår e.m så inatt på jobbet har jag vart jäkligt t-r-ö-t-t !  

//Pillan

Av Pernilla - 14 mars 2013 15:23

 

Syns det att jag går hemma och tvättar / rensar lite bland barngrejerna jag har!? Just nu pryder spjälsängsskydd, baby björnsele & nallar min tvättstuga  


Förkylningen är mycket bättre idag, tummen upp på den, men passar på att hålla mej hemma och ta det lite lugnt idag med. Har precis passat Ellen & Ronja så Maria kunde åka till stallet och rida Calle  & hon hade haft ett helt ok pass!


Ska passa på att få grejat lite till, tänkte lägga mej och vila middag en stund sen för ikväll bär det av till jobbet igen  



//Pillan



Av Pernilla - 13 mars 2013 15:19

Ishly pishly, mår nästan lite sämre idag. Väntar på att älskling ska komma hem ifrån jobbet, han skulle köpa med sej kiwi & isglass till mej  När jag börjar känna mej förkyld eller är förkyld så äter jag kiwi i mängder ! Förmodligen något av det nyttigaste mot förkylning... Himlans gott också.




Har i alla fall lyckats, trots min icke existerande ork förtillfället, fått gjort en hel del nytta här hemma idag. Jag håller på att städa/rensa i förrådet på övervåningen och fick även gjort ett rejält duste i D´s rum (mitt bonusbarn). Där fick jag både sorterat, möblerat om och gjort iordning väldigt fint. Jag blev nöjd! Så skönt och ha ordning & reda.




   

Maria var gullig och tog hand om min prins idag, & jag har fått mess om att ridningen hade gått bra!  



//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards