pillllans

Alla inlägg under mars 2016

Av Pernilla - 26 mars 2016 15:38

Ser att statistiken håller i sej trots att jag tröttnat på att skriva här. Ända sen jag hamnade utan egen häst har jag känt att motivationen dalat för bloggen. Det är inte riktigt samma sak! Så funderar på att ta bort bloggen för gott, faktiskt..

Men följ mej på insta annars - pillllans. 


 

Glad påsk 


<3

Av Pernilla - 4 mars 2016 19:17

Sipprar på ett glas rött och funderar på hur jag ska formulera fram ett litet hej här på bloggen efter att ha vart ur bild ett par veckor. Anledningen till en början var helt enkelt för att jag blev inbeordrad ett par nätter och då givetvis blev jag smittad av magsjukan som härja på jobbet, så jag blev ju soffliggandes ett par dagar. Sedan hann jag inte mer än bli OK från vinterkräksjukan, när någon i min familj blev allvarligt, akut sjuk. Den oron jag känt sen drygt en vecka tillbaka nu har inte vart och leka med. Ni vet när oron blir så stark att den övergår i magont som sedan blir som ett hårt tryck över bröstet och man gör allt i sin makt för att bli av med ångesten och paniktankarna man får utav obehaget.Men... Nu är det ju självklart inte mej det handlar om. Utan för mej, världens finaste människa! Jag håller tummarna hårt så de vitnar, varvat med sjukhusbesök så ofta jag bara kan för att hälsa på och jag tänker på henne konstant  



Annars, utöver all oro, så rullar det på. Holly har vart förkyld med jobbig hosta men är nu äntligen fit for fight igen. Jag själv känner mej lite ur gängorna, såklart. Men hoppas snart hitta tillbaka till banan igen! Jag har inte ridit på flera veckor nu och att inte kunna åka till stallet som är det stället som ger mej energi, känns inte alls kul. Men snart är jag igång på rid och hästfronten igen och under tiden har jag hunnit med att anmäla mej till några tävlingar med start om 1 månad, så nu måste det tränas!



Ovido - Quiz & Flashcards