pillllans

Alla inlägg under maj 2016

Av Pernilla - 31 maj 2016 19:42

Nu var det ett tag sen jag överhuvudtaget var inloggad här, man kan säga att det syns på statistiken, haha. Men ca 10-12 tappra läsare tittar in varje dag, konstigt nog. 


Sen sist jag skrev har jag fått gjort några fler starter med Aramis vilket har gått bra. Hamnat precis utanför placering ett par ggr så det är kul. Vi har gjort våran sista start i LC (gillar inte det programmet) så nu väntar det lite LB:1 och även en prova på långbana och LB:3 starter tills slutet på juli då vi är anmälda till LA debuten. Det ska bli superkul. Både skänkelvikningarna och den förvända galoppen känns mycket bättre nu när vi fått träna ett tag så jag hoppas det kommer gå helt okey. Våra två lag i bohuscupen har förresten gått vidare så på söndag väntas det finalomgång i göteborg. Ska bli jättekul!


     

Strömstad.

 

 


Sedan har jag också, sen sist jag skrev börjat med LCHF vilket hittills har resulterat i 8kg ner. Det är en bra början även om jag har desto mer kg kvar såklart. Ibland funderar jag om man någonsin blir riktigt nöjd faktiskt. Men just nu tror jag att, de få men existerande negativa tankarna jag har om mej själv just för tillfället har mycket med min 30 års kris att göra. Den är f ö r j ä v l i g rent ut sagt, men den lär väl ge sej så småningom. Hoppas jag!



Det blev en kort uppdatering, men nu ska jag natta Holly, rasta Nemo och vattna mina fina men något få blomsterplanteringar därute, så det får bli ett hej då för denna gången så får vi se om det skrivs igen här!


 

Älskar förövrigt att cruisingarna är igång även om det inte vart det bästa vädret hittills på dom två vi åkt iväg på. Nu längtar jag till nästa, bilar och några kalla det slår mycket  




Skapa flashcards