pillllans

Alla inlägg under april 2012

Av Pernilla - 1 april 2012 20:15

Hade en jättekul kväll igår, men inatt började jag dock känna lite ont i halsen, småsnuvig och trött i kroppen. Dansade, fick sen sätta mej och vila osv.

Tror ni jag bara vaknade lätt bakis idag? Näää! Förkyld som attan är jag, värk i kroppen och ush. Vill inte få någon influensa skit.  

Det jag tänker mest på är imorgon, har ett viktigt APT möte på jobbet som jag inte bör missa. Men jag får helt enkelt se imorgon när jag vaknat hur jag mår och ta det därefter....

**

Idag har jag som ni kanske förstår inte gjort någon knop, nästan. Var till stallet förut för jag hade insläppet, men det var precis att jag orkade. Fick fixat klart för Calle och sen tagit in dom, orkade inte ens pyssla om honom idag. Buspållen har lyckats tappa en sko också, typiskt. Men han fick ändå vila idag, orkade absolut inte rida. Men hoppas jag snart piggnar på mej !!


Slänger in några bilder från igår och sen bäddar jag ner mej.....


   

Jag och storasyster Linda.




Jag och storasyster Christina.





   

Jill, Christina & Linda.


//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards