pillllans

Alla inlägg under november 2014

Av Pernilla - 2 november 2014 07:45

God morgon raringar!


La mej lite sent inatt så känner mej trött idag, Holly sov till 7 men jag hade gärna sovit lite längre  Maria, KJ och Ronja var här igår kväll, supermysigt   Jag vaknade till vid 4 tiden inatt och då satt Björn och KJ fortfarande uppe och tjöta. Så förmodligen sover min kära sambo ett tag till....



Idag har jag inte många planer, men tänkte i alla fall dra ut på promenad! Hoppas vädret håller sej, trött på spöregn och blåst på tvären. Måste ju ta tag i dom där promenaderna ordentligt igen och då är i alla fall uppehåll att föredra, tycker jag. Vågen har stått still för länge nu och även om jag är glad att den står still och inte går uppåt så är det ju neråt den ska. Typ sisådär 15kg till, minst!  Jag har och göra, kan man säga.


 

//Pillan

Av Pernilla - 2 november 2014 00:21

Sitter uppe vid datan och råkade spontanshoppa lite nytt till Holly, det finns sååå mycket fint och det är så kul att handla  


 

Kappahl

 


//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards