pillllans

Alla inlägg under november 2011

Av Pernilla - 3 november 2011 21:45

Helt underbar kväll  

Käka gott, bada bubbel, mysa & basta med världens finaste kille. Hur lycklig är man inte då?

Det var huuuuur gott som helst och nu är man så varm / mjuk i kroppen....

När vi var färdiga och kom ut möttes vi av en regnig november kväll, men trots det, så var vi genomvarma och avslappnade i kroppen, vilken skön känsla det är !! Love it !! & love Björn mest!!  


     

Det var inte lätt och fota med mobilen i fuktig & mörk miljö, haha  



//Pillan

Av Pernilla - 3 november 2011 06:06

Vaknade kvart i 5, dels av Boss som gnydde och ville ut och dels av att jag kände av en ev. kommande förkylning. Lite täppt och segt. FAN om man ska åka på förkylning, jag som hittills klarat mej så bra. Ska köpa kiwi och proppa i mej vitaminer idag    & hoppas på det bästa....



Idag har min medryttare Calle så jag är stall ledig. Passar bra för jag jobbar dagen och sen har älskling bokat in bubbelbad och bastu kl 19 ikväll. Gu vad mysig han är   Så blir det middag ute innan bubblet. Lite lyx och romantik en vardagkväll är inte fel....



Calle by the way har åkt på lite mugg bak    Känns inte alls kul. Eftersom markerna är så mättade så är hagen väldigt blöt på en del ställen... Men jag får behandla så gott jag kan och hoppas på det bästa.

  

Skrutten !


//Pillan

Av Pernilla - 1 november 2011 19:57

Ja då är vi redan inne i november månad, hur fort gick inte det ?    Hoppas den går lika fort över, jag gillar inte denna månaden. Mörkt och trist bara....



Hovis kom imorse, så hästarna fick frukost inne idag. När hon var färdig så släppte jag ut hästarna och sen fick jag även fixat med stängslet en del. Stängde för vid ett ställe och fick nästan ner ett stänge, men efter halva så var det så mycket spindlar så dom satte stopp för mej, jag klarar mycket men inte spindlar...   Men fick grejat en del i alla fall!



  Min finaste skrutt som är så duktig, ridningen går riktigt bra och framstegen är små men dom finns!

Lastningen går det sådär med istället Jag som VILL iväg och träna, har transport och häst men klarar mej inte själv.. FAN!!! Nä, men nu när jag går över på mitt nya jobb där jag får mer fritid så då kan jag träna med Calle maassa mer   Så kanske vi klarar det tillslut, jag och Calle....

Imorgon jobbar jag bara 7-11 så därefter blir det både ridning och lastträning !!


Nu blir det tv en stund....


//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards