pillllans

Alla inlägg under oktober 2015

Av Pernilla - 1 oktober 2015 14:15

Torsdag och ingen dressyrträning ikväll, snarare återbud för min del. Jobbat en natt och har en kvar så det fick bli inställd träning ikväll. Det blir ju så ibland eftersom jag jobbar väldigt varierande på dagar, dock alltid natt 21-07. 

Men... det blir dubbelridning någon annan vecka istället!  


Just nu sitter jag med världens huvudvärk, tyvärr sov jag inte det minsta gott imorse så känner mej lagom trött. Att jag i tisdagsinlägget skrev om hur fantastiskt det är att bo på landet med djur & natur på utsidan, då menar jag inte att det är lika underbart när grannen får för sej att gödsla ängarna runtom med skit. Hua vilken lukt och vad flugor jag fått in i huset. Ja man får ta det onda med det goda helt enkelt.


Idag innan jag hämtade Holly så hämtade jag ut två paket, innehållande lite julklappar. Tänk att det är oktober redan!? Satsar på att bli färdig med alla klapparna innan november är slut. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards