pillllans

Alla inlägg under januari 2010

Av Pernilla - 2 januari 2010 03:36

Helt underbart !

Gu vad jag är glad just nu! Feels so lovely   
Men tar inte ut något i förskott, man kan ju aldrig veta. Bara hoppas   


Ska gå och lägga mej nu. Jätte trött efter att bara sovit få timmar igår natt. Vart pigg hela kvällen men en stund förut så kände jag av att jag var övertrött, man blir liksom   

Imorn (eller rättare sagt idag) är jag ledig. Vette 17 vad jag ska hitta på än men det ger sej väl.


Nää nu börjar det äna bli lite segblinkat i dom små blå och jag behöver lite skönhets sömn.      

Så SOV GOTT !!


--pillan--

Av Pernilla - 1 januari 2010 19:48

 Här kommer ett kort inlägg    


Glömde önska mina läsare ett Gott Nytt År men jag hoppas att ni alla hade en underbar kväll igår.

Det hade jag......

Var hos den finaste och blev kysst över tolvslaget. Helt underbart och en jättemysig kväll   Me like !!


Idag har jag jobbat 7-16,30 och det har vart kallt men mycket trevligt. Trivs oerhört bra på mitt jobb och det känns ju gott !

Sen vart jag till stallet och fixade för Calle och tog in han och ett par hästar till. Sen hem, duscha, för att efter en stund åka tillbaka till stallet och ta in resten pållar + fodra. Nu kom jag nyss hem nästan...


Ska göra mej iordning lite nu och sen ikväll blir det väl kanske lite film?!  


Men ha det gott.. Hinner inte skriva mer nu...


--pillan--

Ovido - Quiz & Flashcards