pillllans

Alla inlägg under november 2015

Av Pernilla - 8 november 2015 16:26

Helgen snart förbi, och likaså min jobbhelg! Har tredje och sista natten kvar nu som kommer. Utöver jobb och sömn så har jag haft det fantastiskt! Igår åkte jag och Holly ut för att hälsa på mormor och morfar och fira morfar för fars dag, han fick en fin bukett blommor och några trisslotter denna gången. Vi åt tårta, prata i flera timmar och hade det såå mysigt. Jag älskar mormor & morfar helt ofantligt mycket och dom betyder något enormt mycket för mej  Världens bästa!




& Idag har jag och Holly vart på utsidan och grejat, bl.a krattat löv. Tänk att vanliga sysslor kan bli så kul för barn. Hon var ju mer road över alla löv än va jag var  


 


Nu ska vi strax äta middag och sen får jag lägga mej och vila en stund inför jobbnatten!


Av Pernilla - 2 november 2015 21:29

Spenderade 4-5 tim på ridklubben idag. Hur underbart som helst! Stallet ger verkligen energi och är det något jag saknar, så är det lite hästtid varje dag  

Hur som helst, hjälpte till att stängsla lite idag och ska fortsätta på onsdag igen! Så fick jag även mockat och ridit Aramis eftersom Maria var lite upptagen idag var jag inte sen med att "sno" honom. Bestämde mej för ett lättare pass i paddocken, sagt och gjort. Red några övergångar, tempoväxlingar, galoppfattningar och rulla även på i båda varven och han kändes fin idag. Red ca en halvtimme bara...



  

Nu är han klippt också!


Ovido - Quiz & Flashcards