pillllans

Alla inlägg under juli 2015

Av Pernilla - 2 juli 2015 14:15

Min och Marias förhoppning om att tävlingsplatsen tar vårt önskemål gick tyvärr inte i uppfyllelse. Jag hade väl någon liten dröm om att vi skulle dels slippa tidig morgon men framförallt slippa åka fram och tillbaka eftersom vi rider i varsin klass. 

Istället får vi nu en lång dag, vilket känns för mej som går av jobbet imorgon, lite synd för vet hur trött jag är dagen efter. Men så är det ju, och roligt ska det bli. Maria har prel. starttid 08;28 och jag 16;07. Så känns skönt att vi bara ska till grannön för vi får ju snällt åka hem emellan. Ska ju också bli väääldigt varmt så kan vara skönt för Aramis att komma hem och få vila i sin box några timmar emellan och ladda batterierna på nytt  



 

På lördag kör jag & Aramis debut i LB:1 och också debut utomhus! Hoppas så på en bra känsla och flyt i programmet utan några större missar, % bryr jag mej mindre om. Även om det såklart är roligt med fina % och kommentarer  


//Pillan


Av Pernilla - 2 juli 2015 11:00

Jag är med och tävlar om ett Mia RS schabrak hos Jennys fina blogg  



//Pillan  

Av Pernilla - 1 juli 2015 20:30

På väg till jobbet, då var det dags för två jobbnätter igen. Så imorgon blir det lugnt och på fredag när jag vaknat blir det lite föreberedelser så som putsa, packa m.m inför lördagen  



 Haft en härlig dag hemma idag med sol och poolhäng  


//Pillan


Av Pernilla - 1 juli 2015 08:56

Igår kväll red jag ett pass på Aramis, känns gott att i alla fall få känt på honom en gång samma vecka som tävling. Det gick helt okey, på slutet bättre i alla fall. Red öppna, tempoväxlingar m.m och en hel del galoppjobb och där var han jättefin. 

Sedan skrittade vi ut en sväng i kvällssolen  


 

Så fick han vara fin i beige!



//Pillan


Ovido - Quiz & Flashcards