pillllans

Alla inlägg under oktober 2014

Av Pernilla - 1 oktober 2014 18:30

Då åskan slog ner hos oss för några dagar sen och tog både modemet och frysen m.m så har jag inte lyckats uppdatera något vidare här....


Ikväll är det Bonde söker fru igen och de som känner mej väl, vet att det är ett av mina favorit program. Alltid älskar det och följer det slaviskt. Idag har jag dessutom sparat kalorier så tänker gotta mej med gurk & morot stavar i dip & cola zero till det  

De sista veckorna har jag vart totalt omotiverad, och mest därför dålig på både mat & motion, men det är bara att bryta ihop & komma igen! Så nu kör vi, igen, helt enkelt. För de som inte vet, använder jag mej av en kcal räknar app så jag har superkoll på vad & främst hur mycket jag petar i mej.



Nu är det redan 1 oktober, känns galet vad tiden går. September var ju underbart fin och hoppas på en lika bra månad nu.


         


//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards