pillllans

Alla inlägg under mars 2010

Av Pernilla - 7 mars 2010 21:34

Jahopp, nu har dataj***eln pajjat också  Får lämna in den någon dag här när jag har tid. Men tills dess kan det hända att jag trillar ur bild för några dagar. Så vet ni !



Snabb uppdat. om dagen.

Det har vart en härlig dag med sol. Jag har jobbat till halv 5 och haft det jätte trevligt på jobbet! Strax därefter jag slutat så blev det stallet och mys/pyssel med Calle. När jag kom hem igen så tog jag en snabb men värmande kaffe och sen ut på promenad runt Ellös med Boss.


Men nu får det bli sängen, upp tidigt till jobbet imorn igen !!


  

Gammalt kort ? Eh JAA



--pillan--

Av Pernilla - 7 mars 2010 11:34

So got damn confused   


  

Av Pernilla - 6 mars 2010 17:38

Ja då har man jobbat klart för idag. Jag har haft det jättebra på jobbet och mycket tack vare det fina sol vädret!! + att jag har världens finaste kollegor   


Så har jag hunnit duscha också och snart ska jag göra mej iordning lite för att bege mej till tassemarkerna och fira systerns kille som fyller 30 idag   

Efter det så stannar jag till hos hjärtat och spenderar resterande av min lördag kväll med han  

Imorn väntas det jobb igen 7-16,30!


Guuu vad jag vill att halkan och isen som ligger på vägarna ska försvinna ! Är såååå SJUKT RIDSUGEN så det finns inte. Paddock/ängarna är det skare och hårt och vägarna è isiga   Ush ush................


Men världens finaste häst har jag i alla fall....   

  


Men nu måste jag ta och rasta världens finaste hund också innan jag får iväg och gasa V70 lite....

Ha det fint !!!


//Snigeln

Av Pernilla - 5 mars 2010 12:33

Fredag idag då, men det kvittar totalt för min del som ska jobba hela helgen. Idag jobbar jag 14,30-22 och lördag & söndag går jag 7-16,30. Så det får så lov att bli en lugn helg för mej.

((Tar igen det nästa??))   


Idag har jag och mamma vart en sväng till Göken, var visserligen där igår med me Maria men alltid lika trevligt och komma ut en sväng. Blir så sjukt sugen på eget boende och speciellt när man går och ser fina grejer som man vill ha. Jag vill pyssla, måla om, göra iordning och dona/greja    Jaja, som sagt. Den dagen kommer väl den med?

Kanske ska försöka söka mej upp till 100% fast tjänst och ta ett litet lån och köpa mej ett liiiitet hus där jag kan gå och skrota!   

Guu vad mys det hade vart i alla fall....

Jä jä . . .

  

Känner en sån längtan efter sommarn så det finns inte. Jag hade en otrolig rolig och fin sommar -09 men jag har en riktigt skön känsla när det gäller att få tillbringa sommarn -10 med min älskling !!

Älskar dej Björn   


Nä nu ska jag ta och fixa matlåda, rasta Boss och sen göra mej klar för jobbet!!

Ha det gött !


//Snigeln   

Av Pernilla - 3 mars 2010 10:47

Känner mej så pigg, så jäkla glad. Vet att till stor del så är det Björns förtjänst. Jag är så otroligt glad över att han är min. Kommer hålla hårt i han - hårt ! Sen så känns det superhärligt att solen visar sej. Så himla skönt!!!

Helgen som gått var jag ledig och den tillbringades mest med min älskling Björn såklart  

Det har vart ganska lugnt dock så drog vi ut en sväng i lördags. Det blev henån och Christers och jag var på lugnt humör så det blev stillsamt men det var mycket trevligt. Dock så tröttnade jag totalt på bar personalen, mest på den lilla bh-bands smättande lilla odågan    Risk för att det smäller nästa gång!


Förra veckan var det ju Scandinavium och GBH. Det var skitkul! ! Dock så tycker jag att mässan blir sämre för varje år. Mindre grejer och desto dyrare. Fick i alla fall köpt på mej pälsglans, stubben saker, fårskinnsfluff till min skavhäst och ett par gosiga tofflor till mej själv - rosa fårskinnstofflor med massa fluff. Lovely !

Sen så fick jag beställt efter en jättefin boxtavla till Calle. Jag fotar och lägger in en bild så fort den anlänt i min brevlåda så får ni se.


Idag jobbar jag kvällen. Har gått dagen måndag & tisdag så lite gott med en kväll idag. Jag startade dagen med ett utsläpp av våra guldklimpar imorse. Jättemysigt, så gjorde klart allt för Calle och nu ska jag snart ta tag i mitt rum. Vet inte hur det gått till men på nåt mycket märkligt sätt har det lyckats gå en tornado genom mitt rum. Kan ni fatta?????

Hur som haver, jag får städa upp efter den virveln i alla fall. Så det blir väl städ/mys/pyssel till kl halv 3 för då det blir jobbet.


Ah, lika bra och sätta igång....

                                   


--pillan--


Ovido - Quiz & Flashcards