pillllans

Direktlänk till inlägg 5 mars 2010

Fredag !

Av Pernilla - 5 mars 2010 12:33

Fredag idag då, men det kvittar totalt för min del som ska jobba hela helgen. Idag jobbar jag 14,30-22 och lördag & söndag går jag 7-16,30. Så det får så lov att bli en lugn helg för mej.

((Tar igen det nästa??))   


Idag har jag och mamma vart en sväng till Göken, var visserligen där igår med me Maria men alltid lika trevligt och komma ut en sväng. Blir så sjukt sugen på eget boende och speciellt när man går och ser fina grejer som man vill ha. Jag vill pyssla, måla om, göra iordning och dona/greja    Jaja, som sagt. Den dagen kommer väl den med?

Kanske ska försöka söka mej upp till 100% fast tjänst och ta ett litet lån och köpa mej ett liiiitet hus där jag kan gå och skrota!   

Guu vad mys det hade vart i alla fall....

Jä jä . . .

  

Känner en sån längtan efter sommarn så det finns inte. Jag hade en otrolig rolig och fin sommar -09 men jag har en riktigt skön känsla när det gäller att få tillbringa sommarn -10 med min älskling !!

Älskar dej Björn   


Nä nu ska jag ta och fixa matlåda, rasta Boss och sen göra mej klar för jobbet!!

Ha det gött !


//Snigeln   

 
 
Ingen bild

björn

5 mars 2010 21:09

älskar dej oxå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards