pillllans

Direktlänk till inlägg 18 april 2015

Tävlingskavaj!

Av Pernilla - 18 april 2015 15:00

Eftersom min kavaj börjar ge upp med diverse fula slitage på ärmen m.m så sitter jag och kollar efter en ny. Vilket inte var så lätt som jag trodde  Jag är ju ingen tävlingsryttare så, utan har ju precis börjat åka runt på CR och lokala lätta klasser i närheten. För något som inte används så flitigt som varje helg har jag inget behov eller heller någon lust att lägga så mycket som ett par tusen på. Trodde nog att utbudet på billigare kavajer skulle vara aningen större om jag ska vara ärlig. 


Sedan vill jag ju förvisso helst inte ha en helt svart kavaj utan detaljer, utan den får gärna ha något. Kollat runt på flera olika sidor men hittar inte så mycket. Fastnade för en kavaj på Skara hästsport, men då dom saknar måtttabell vågar jag inte chansa på att beställa. Storlekar kan ju variera något kopiöst mellan olika märken och modeller. 


Hittat en som var fin men den är brun, vill jag ha en brun kavaj? Kanske tåls att prova den och se hur den sitter!?


 


//Pillan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards