pillllans

Alla inlägg under augusti 2014

Av Pernilla - 2 augusti 2014 09:00

Just nu är vi på väg till Borås djurpark! Ska bli jättemysigt att åka iväg och umgås lite, utöver all renovering vi hållt på med det sista  



      

Holly för ca 1 år sedan 

 

//Pillan   

Av Pernilla - 1 augusti 2014 22:47

Idag har jag och Björn haft en barnfri dag, tanken var Backamo och Old style weekend men inträdet var åt helsike så det strunta vi i! 500:-/person känns inte rimligt faktiskt... vet att många höll med oss och strunta i det evenemanget.


Istället åkte vi (& Tobbe som också var med) på lite sightseeing och sen stanna vi till och åt ute i Uddevalla innan vi åkte hem till Tobbe och avslutade med en kaffe där. Väldigt trevlig dag!

Dessutom passade vi på att stanna till på Ivars färg och köpa vit färg till Hollys rum. Dom har både idag och imorgon super generös rea på 40% på allt, då får man passa på  


Men, vad jag saknar Holly, lider av svår separationsångest när det kommer till henne tror jag. Än har inte Holly sovit borta utan mej och att lämna iväg henne för länge eller ens tanken på en inskolning på dagis känns skitjobbigt! Min finaste älskade tjeja, hon är min värld!  

 

  



Kvällen avslutade jag med Maria i stallet. Vi red ett dressyrpass på ängen, supermysigt! Till en början kändes Pärla lite slö och "stel" men efter uppvärmning så blev hon pigg och gick stundtals mjukt & fint i traven. Galoppen var helt ok, tränade övergångar ikväll!


 

Underbart att rida runt på en så stor äng!


//Pillan


Ovido - Quiz & Flashcards