pillllans

Alla inlägg under november 2013

<3

Av Pernilla - 5 november 2013 09:26

Igår var det fotografering på öppna förskolan och som tur va, så var Holly på härligt humör (som vanligt i och för sej  


Hon betyder verkligen allt för mej, min finaste lilla tjeja!  



***



& Calle ligger fortfarande på annons, hur gärna jag än vill behålla honom också så går det inte. Jag har inte tiden för en egen häst längre hur gärna jag än vill & då har Calle det bättre hos någon annan.

Hoppas så på att det dyker upp en toppentjej/kille snart som vill ha min prins!


 



Nu ska vi strax ut på promenad, solen lyser och det är helt underbart ute 


//Pillan 

Av Pernilla - 3 november 2013 12:12

Inne i en taskig period känner jag. Men man måste ha sina dåliga stunder också, så är det ju.



Igår var det KM dressyr på klubben och jag & Calle var med LB;1 x2, för skoj skull. Bra gick det inte men vi var med i alla fall... 

   

Halva mej vill sluta med hästeriet, tycker inte det är lika kul längre, samtidigt som jag vet att jag bara har en motig period och det säkert går över?! & andra halvan är lite taggad på träning och att utvecklas som ryttare. Vi får väl se hur allt blir..... 




     

Mina absoluta favoriter  Åh vad jag älskar er!


& lilla Holly bara växer, närmar sej 5 månader nu. Stora tjejen, kan både sitta nu och rulla runt från rygg till mage m.m  



     

Nä, nu ska jag & Holly strax ut på promenad, jag försöker kämpa på med vikten men det står still nu. Såå segt! Men jag får ta i med hårdhandskarna nu så det händer något!


//Pillan





Ovido - Quiz & Flashcards