pillllans

Direktlänk till inlägg 7 september 2013

Rutiner

Av Pernilla - 7 september 2013 21:24

Något som förhoppningsvis blir till en permanent rutin här hos oss är Hollys sov vanor. I ett par veckors tid nu så har det hållt sej detsamma ungefär. Hon somnar alltid runt 22-23 tiden på kvällen, mat vid 04 för att sen sova till 07 ungefär  & det passar mej finfint!   


 


Holly är inte varken förtjust i napp eller tummen, däremot blir hon bara mer och mer kär i sin kaninis. Idag fick jag syn på henne när hon lagt den som mössa  





 

Tog en bild på huset förut, det blir ju viss skillnad kan man säga.

 


Just nu håller dom som sagt på med köket och det kommer bli stort. Åh som jag längtar (det enda jag skriver va?!) Men det kommer verkligen bli superfint och det kommer göra så gott med mer utrymme. Fatta att vårt hus blir över 200kvm  Nice!

 

 

 

//Pillan



 
 
Cathie

Cathie

10 september 2013 11:17

Åh vad söt hon är! Mysigt med kaninmössa hihi!
Och gud vad kul att ha så stort hus!! :)

Tack så mycket också, så kul att vara ute på tävlingsbanan igen!

http://cathie.se

 
fridan

fridan

11 september 2013 21:06

så söt hon är! har hon äntligen tittat ut nu, var ett tag sen jag var här o läste :)

nytt hus? :)

sv: jaaa hon är en sötnos! 4 veckor gammal så än får vi inte hämta henne :)

http://kaloescha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards