pillllans

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Trevligt !

Av Pernilla - 22 juli 2013 10:46

Hua, vad jag är trött idag. Igår kväll åkte vi nämligen över till Maria & Karl-johan och dit kom även Linda och hennes familj så vi grillade och hade trevligt! Lilla skruttan somnade efter hennes kvällsmat vid 22 tiden och sov gott i vagnen några timmar så när vi åkte hem strax efter 3 inatt så hade hon redan hunnit sovit det mesta av sin natt. Gav henne mat igen vid 4 tiden, vid 5 somnade hon och vid 8 skulle hon upp. Så jag är ganska trött idag efter typ 3 tim sömn, men det var det värt  


   

Mina hjärtan <3



****



Just nu springer det omkring en hund på vår tomt. Känns lite knepigt faktiskt  Det är nämligen så att vi lånat ut hundgården till en kompis som vill lämna sin hund här ibland på hans semester. Åh visst går det finfint! Det känns knepigt att här vart tomt den sista tiden, men det känns lika knepigt med en annan hund här om jag ska vara ärlig. Hade det vart en leonberger eller berner sennen hade vi dock inte lånat ut hundgården, då hade jag bölat mer än vad jag redan gör tror jag. Detta är någon fågelhund av nåt slag, jättesöt och nog väldigt aktiv för jösses vad han springer omkring, nu var han nyss här in i huset och hälsa!



 

Det är helt sjukt vad jag saknar Boss, imorgon är det 2 månader sen jag och mamma åkte till Blå stjärnan med honom. Helt ovetandes om att vi skulle få åka hem utan honom  



//Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards