pillllans

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Holly <3

Av Pernilla - 11 juli 2013 21:35

 

Vilken lycka & kärlek detta är!



Jag njuter för fullt av min mammaledighet tillsammans med älskade lilla Holly. Skulle dock tycka det vore lite extra trevligt om gullungen skulle få för sej att börja sova bättre om natten. Kan bli segt i längden att oftast få gå upp varannan timme för att sen, kl 04-05 stå upp för dagen  Så vi får hoppas att hon ställer in sej på en lite mer tacksam nattsömns rytm här inom det närmsta.

Vi var på BVC idag också, mys att Björn har semester så han kunde få följa med! Allt såg fint ut och Holly växer som hon ska  




I e.m åkte vi till ellös så vi fick vart på en timmes pw runt Ellös också, aningen för varmt men annars, riktigt gött! Jag ska försöka skärpa till mej och promenera ännu oftare, har ju ca 20kg att gå ner. + att jag ska bli bättre på nyttig mat och allt de där också...  Jag kommer inte stressa neråt i vikt, men jag vet också att det inte försvinner av sej självt, så jag vill & ska tänka mej för så det går åt rätt håll!



//Pillan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards