pillllans

Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Kär <3

Av Pernilla - 3 april 2013 16:30

Imorse efter jobbet så åkte jag direkt hem till mamma istället för att åka hem och sova. Vi drack kaffe och jag höll mej pigg och käck eftersom jag & mamma skulle ner till Göteborg för och hämta min fina, fina barnvagn som jag köpt. Åh, jag är verkligen kär. Det är den absolut snyggaste vagnen jag sett i hela mitt liv och jag trodde inte att jag skulle ha sån tur och lyckas få tag på en.

Men jag hittade en på annons och trots att den befann sej i sthlm så kunde jag inte låta bli att maila, gjorde en jättechansning men det lyckades fint. Det visade sej att tjejen jag mailade var hur trevlig och go som helst och hon hjälpte mej att lösa transport till Göteborgs centralstation så jag kunde hämta den där. Hur snällt som helst av henne och jag är lika tacksam som jag är lycklig för att ha fått min drömvagn  





         

Emmaljunga Nitro City i creme leatherette. Special edition...


Svårt att fota och få med hur fin den verkligen är. Åh i love it! Som ni kanske förstår  he he...


  Detta léende x10 går jag runt med...




Ja nog om världens snyggaste barnvagn kanske   På vägen hem från centralen & gbg så passade jag & mamma på att stanna till på IKEA och därefter blomsteraffären.. Så jag har fått shoppat idag, inte bara snygg vagnen, utan även en del annat fint + nya växter. Så nöjd!   




& nu har jag precis lagt köttet i marinad här hemma så nu väntar jag bara på Björn så vi kan grilla, mums! Så himlans gott. Sen blir det nog väldigt tidigt i säng för min del med tanke på att jag inte sovit något alls idag. + att imorgon blir det upp tidigt för och åka till stallet. Maria har anmält sej till (ev.) två 70cm starter på Calle  Ska bli kul!


//Pillan

 
 
Meela

Meela

4 april 2013 09:24

Vilken fin och praktisk när du har två delar :D Min vagn sjunger på sista dagarna efter som Elvis stora syster hade den men dunkar fin fint ett tag till. Sen blir det bara sitt del för honom. Kul med IKEA lurar på att ta en sväng dit jag med inom kort.
Kram

http://cherriegirl.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards