pillllans

Direktlänk till inlägg 10 mars 2013

Hopp eli hopp !

Av Pernilla - 10 mars 2013 20:00

Hoppträningen gick jättebra och jag tyckte Calle skötte sej väldigt bra (Maria med givetvis ). Han var dock ganska spänd i början och gjorde några bralls, men Maria satt kvar så det var ju bra! Han har ju inte fått hoppa på någon vecka, + att det är kyligt + att det var nya hästar med på träningen så han var nog lite extra busig idag  

Men vad fin han börjar bli! Man ser verkligen skillnad på honom från träning till träning och det är så himla kul! Träningen idag handla om att hoppa bana så det blev flera hinder i följd - perfekt träning nu inför Clear rounden den 24;e. Fick filmat lite också men hinner inte kolla hur det blev nu så ska se om jag kan lägga ut någon snutt imorgon.


 


Jo förresten, häromdagen var jag in på Hööks som hade halva reapriset så passade på att köpa lite Hv Polo - love it!  

     

Tjocktröjan kostade 224:- och långärmade pikétröjorna 149:- - perfekt !




Nu ska jag göra mej iordning och åka till jobbet!!


//Pillan

 
 
fridan

fridan

10 mars 2013 21:32

vaaa!!! JAG VILL OCKSÅ FYNDA!!! :) ihih!

kul att de går bättre o bättre :) utveckling åt rätt håll gillas!!

sv: ihhi. hur långt har du till gekås då? tycker det brukar finnas en del kul till både häst, människa och hem :)

http://kaloescha.blogg.se

 
Ingen bild

maria

11 mars 2013 06:53

Ja, det känns skillnad nu på varje träning, jätte roligt! Riktigt bra att få träna på bana nu inför 24:e, och det gick ju helt ok oxå. Hade jag bara vart frisk och orkat rida hela banan så hade vi nog inte fått stopp på räcket =)

Rea shopping när den är som bäst! =)

Pernilla

11 mars 2013 15:48

Ja det är kul när det bara går framåt :D
Tycker det var bra att du ens red när du inte vart helt frisk och det gick ju toppen :)

 
johanna

johanna

11 mars 2013 10:09

Var gärna med i våran tävling!
http://stallsackum.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-blatt-rustningsset.html#comment

http://stallsackum.blogg.se

 
Mikxki

Mikxki

11 mars 2013 13:05

Snygga toppar :)

http://mikxki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards