pillllans

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Mitt i veckan!

Av Pernilla - 20 februari 2013 08:30

Vaknade av att jag nös och fick snyta mej, hoppas inte att jag åker på denna förkylningsskiten som de flesta verkar ha eller haft! Just nu, peppar peppar, så känns det bra igen.

Hur som, har en trevlig onsdag framför mej. Vi åker ju till Sälen imorgon  så idag ska det packas! & så vill jag absolut inte komma hem till ett stökigt hus så jag ska städa undan allt och göra fint här!

Dessutom kommer Patricia hit på fika idag och så ska även jag och Maria till stallet sen. 


   

Igår kväll var Calle pigg men också ganska spänd för Maria, blev lite paff när han sköt rygg och drog iväg lite. För det var ett tag sen han gjorde så nu... Men han har ju vart piggare de sista och vissa dagar även spänd. Jag är rädd om min bebismage så nästa vecka när jag kommit hem ifrån Sälen så ska jag rida lektion och känna efter hur det känns. Men jag har i bakhuvudet att min ridpaus närmar sej nog nu....! Jag tänker inte riskera något, för även om jag litar fullt på Calle och känner mej trygg på honom så kan man ju alltid ramla av, och skulle det hända något skulle jag aldrig förlåta mej själv.

Så om det bara är några sista ridpass kvar så ska jag verkligen njuta och hoppas att dom inte bara är de sista passen, utan att dom också är riktigt jäkla bra. Så jag kan avsluta med känslan på topp


//Pillan 

 
 
fridan

fridan

20 februari 2013 20:55

kul med fjällen :) om jag aldrig ens stått på ett par skidor så verkar sånt kul :P

när ska du ploppa ut bebis? :D

sv: jaaa nu vill man ha våååår!!!! slippa alla täcken och vatten som fryser, broddar...

http://kaloescha.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards