pillllans

Direktlänk till inlägg 13 februari 2013

Härligt !!!

Av Pernilla - 13 februari 2013 19:30

Hämtade ju ut paket till Calle igår och det fick jag testat idag, det satt perfekt!!


    Äntligen har jag fått tummen ur och köpt mitt favvotäcke. Rambo

& det blev verkligen läckert på Calle !!




Idag har jag & Maria spenderat flera timmar i stallet, alltid lika kul och gå där och greja! & Ann-Sofie kom förbi och red Calle idag vilket gick jättebra! 

Eftersom Calle gått 2 veckor i sträck nu så var tanken från början en vilodag denna veckan. Men eftersom han också står på box just nu pga halkan ute i hagarna, så behöver han nog ingen. Han kan få ta det lite lugnare jobbmässigt en dag, ev. lördag har jag tänkt mej, men annars kör vi på varje dag..!


Efter stallet så drog jag & Maria till Hööks en vända för och kika lite, & visst fick man shoppat också.

Det blev en långärmad marinblå pikétröja och en svart kortärmad piké, HV polo såklart. Snyggt !! Dock satt dom lite tajt över bebismagen, haha. Men dom får väl ligga i garderoben sålänge. Är det rea så är det, och då får man ju passa på  Var ju ändå 50% så det blev ju inte ens 250:- st.




Nä nu ska jag bädda ner mej i soffan resten av kvällen, har en spännande morgondag att se fram emot. Står något nytt på Calles planering nämligen   Mer om det imorgon!


//Pillan

 
 
Ingen bild

Malin

13 februari 2013 21:01

Vilket läckert täcke :) är de vinter/regn täcke?

Pernilla

13 februari 2013 22:04

Ja visst är det :) "Övergångstäcke" på 100gr (ofodrad hals) så det är väldigt användbart.

 
Angelica

Angelica

14 februari 2013 06:26

Håller med, gör fint täcke :)

http://gickan83.bloggplatsen.se

Pernilla

14 februari 2013 08:07

Man har det förhoppningsvis länge också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards