pillllans

Alla inlägg under november 2012

Av Pernilla - 9 november 2012 19:34

Idag, ända sen jag vaknade i förmiddags efter jobbet, så har jag känt en sån där mysig novemberkänsla. (Annars brukar jag verkligen ogilla november månad.) Men nu, helt plötsligt, så känns det så mysigt att det närmar sej advent, julmys & allt som hör till. Åhh vad jag älskar just allt kring julen  

Så blir det väl automatiskt lite extra underbart just i år, bara för att stall livet inte kommer innehålla fruset vatten, totalt mörker överallt & oridbart väder/underlag m.m utan att jag faktiskt kan njuta mer och rida oavsett!



Idag red Maria, vilket jag tackar för och kunna sova/få en lugn dag sådär efter jobbnätter. Tåls att sägas igen, otroligt skönt att hon hjälper till med Calle åsnan kossan trotspellen.


 


Nu ska jag bädda ner mej i soffan och glo tv en stund...


//Pillan

Av Pernilla - 7 november 2012 19:08

att skriva lite igen kanske



Calle har gått riktigt bra det sista, & han börjar bli riktigt fint musklad nu   



 

Från i lördags när Maria hoppade Calle lite.. Gillar dock skuttet på filmen nedanför  hö hö



 



Igår longerade jag och innan/efter longeringen tog vi en liten promenad..

 



 & i förrgår så skrittade vi ut en sväng barbacka, jag och Calle 

   


Så det har vart lite allt möjligt det sista.. Vi trivs oerhört bra på klubben så jag är glad att jag tog beslutet att flytta Calle!



Nu blir det lite kvällsmys.


//Pillan

Ovido - Quiz & Flashcards