pillllans

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Crabat <3

Av Pernilla - 19 oktober 2012 19:01

Igår åkte jag & Maria till vet. Rudbäck för en koll av Calle. Inte att han vart sjuk eller halt men det var lite jag ville kolla upp innan vi går vidare med träningen. Så Anna klämde/kände igenom Calle, gjorde hältutredning, böjprov, longering och så red jag för henne. Jag fick höra mycket positivt av henne så det var kul, vänster sida på SI leden var han jätterörlig och fin men på höger var han lite sämre så det rättade hon till. I övrigt sprang han som en klocka vid böjproven, dock så kicka Calle med bakbenen när hon skulle lyfta dom vid böjproven, så dom fick jag lyfta istället. Trotspelle är vad han är ibland !

Men han rörde rygg & rumpa bra, och hon tyckte han var fint musklad överallt, i bra hull och liksidig i kroppen   Fick höra så mycket positivt efter jag ridit så när jag skritta av Calle kom det några glädjetårar



  Måste kissa innan undersökning


   

Min finaste, kärleken för Calle är enorm! Kommer aldrig göra mej av med honom...




Eftersom Calle fick kiropraktik igår så skulle han vila idag, longeras imorn, på söndag en lugn uteritt och på måndag får jag köra på som vanligt.

Idag var jag först hos Calle på förmiddagen och fixade boxen, mös med Calle. & nu kom jag nyss hem ifrån honom då jag vart där igen. Kvällsmockade och gav äpplen, mös lite extra!  


//Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards