pillllans

Direktlänk till inlägg 20 september 2012

Skäms Pillan.

Av Pernilla - 20 september 2012 19:58

Får faktiskt skärpa mej, just nu sitter jag och äter dagens första mål. Hur jäkla bra är det då? Hm.. Den sista tiden har jag verkligen slarvat med och äta vilket resulterar i att målen till stor del, helt enkelt uteblir. Nä nu ska jag skärpa mej och försöka tänka mat mat mat, trots att jag inte är hungrig....

***


Ja hur som.. Har haft en trevlig dag, sov så gott imorse men gick upp vid 11,30 för och inte missa Hem till gården  Älskar den serien! Så det blev kaffe framför tv;n.

Sen åkte jag till ridklubben och fick nycklar samt skrev på stallplatsavtalet, så nu känns det nära! & lite pirrigt, just för att jag hoppas sååå att lilla Crabat ska trivas samt sköta sej. Men det ska bli riktigt kul!

Så fick jag helgjours schemat för ridskolan också och jag blev lite paff  10 åtaganden på flera månader, haha. Så få har jag ju inte ens haft på ett par veckor där jag står nu typ. Visst är det fler hästar och mer tid som läggs på ett åtagande på ridklubben, men ändå. Vad bortskämd jag kommer bli!

***


Sen efter ridskolan åkte jag till stallet för och möta Jill & Simone. Vi red ut en sväng i skogen och så avslutade vi med ett litet pass i paddocken. Calle var väldigt pigg & mjuk idag, jättetrevlig  


 


Nä nu ska jag slappa framför tv;n och bara va ..


//Pillan



 
 
fridan

fridan

20 september 2012 21:00

hehe jag va likadan innan. kunde gå en hel dag utan att äta. nu är jag så instyrd på mina rutiner så jag är vrålhungrig om jag är en kvart sen :P haha!

sv: tack för dina åsikter :) mellangångarterna är vår svaga sida!

http://kaloescha.blogg.se

 
Jenny

Jenny

21 september 2012 08:48

Usch då! Hoppas det löser sig med mattiderna. Jag har snarare problemet att jag alltid är hungrig ^^ haha!

http://jennystoa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards