pillllans

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Wiie..

Av Pernilla - 18 juni 2012 08:51

Vilken rolig lördagkväll vi hade. Supertrevligt verkligen ! Först cruising och sen parken. Får väl dock tillägga att Rocka billy och gammal tid inte är min stil. Men med trevligt folk och god stämning så går det ändå  Hade dock hellre sett Volbeat på scen, haha...

 



Igår morse var jag ganska så seg (många timmars öldrickande sätter spår.) Men det var bara & kliva upp och åka till ridklubbens årliga Tårtkalas! Gu vad duktiga alla var!! Jättekul och se verkligen, missade dock några bitar för jag och Maria fick hoppa in som gamla kärringar på Skansen. Så jag fick fint knata runt med rollator i manegen och sjunga lite allsång

   


Sen efter kalaset fortsatte min dag med massa måsten och när jag väl kom mej hem igen var jag trött. Så jag och Björn såg på film igår kväll och tog det lugnt....


***

Idag rullar det dock på för fullt igen! Ikväll börjar ju dressyrlägret så jag har en styck smutsig skäck som ska badas & bli ren, saker som ska packas och gå igenom m.m Tanken var och göra klart lite i helgen men det har jag ju inte hunnit. Lägret börjar 18;30 så lastar väl runt 17;30 så jag är därinne i god tid, ställt Calle i lånebox och packat ur m.m Så halva min dag får spenderas med just, Calle och stallet!



Så det är nog bäst att jag startar dagen nu så jag hinner med allt 


//Pillan 

 
 
Alicia.

Alicia.

18 juni 2012 16:23

Hej :)
Snygg bild! En liten random fråga nu bara XD.. Hur är det med Boss och Crabat? Har en kanin, eller hade, och han heter Musse. Vi fick ge bort han till ett koloni i Brody - Glimminge. För vi flyttade till lägenhet och sen skiljdes mina föräldrar. Ja.. Men du har en jättefin blogg ! :D Älskar verkligen din header jätte mycket :)

KRAM!

http://www.aliciasworld.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards