pillllans

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Jul <3

Av Pernilla - 25 december 2011 18:48

Hade en jättemysig julafton igår. Fick tillbringat e.m/kvällen hos min familj med mat, julklappar m.m Jättemysigt! Så himla trist bara att lillebror inte kunde vara med, han fick ligga hemma den sjuklingen. Sen vid halv 9 på kvällen så åkte jag över till svärföräldrarna och där stanna jag till halv 3 inatt, så det blev ganska sent hem. Men det var jätte trevligt !!

Fick så himla många fina paket och än har jag inte öppnat alla. Min sambos son kommer hem till oss om någon timme och då ska vi öppna en del julklappar tillsammans eftersom han får sina paket då från oss, så har Björn sparat sina julklappar från min familj och även dom som är till både mej och Björn. Så det blir lite julmys ikväll med   

Detta är koftan jag köpte häromdagen - LOVE it !!  




Calle blir bara bättre och bättre i benet! Idag var till och med bulan över såret borta till hälften. Så jag ska skritta honom nu tills vidare så får vi se när han är helt bra igen!

Hade önskat att vi haft vinter och snö, i alla fall hårt och fruset i backen. Underlättar ju lite när man har en bandagerad häst i hagen om man säger så. Det är lera och lite geggigt så därför plockar jag in Calle tidigare om dagarna. Hellre få in han och ett rent sår, än att han går ute längre och står med såret i geggan.


Förresten är väl stormen Dagmar på ingång, tyckte de börja blåsa som fasiken förut. + regna. Blääää.....


//Pillan

 
 
sanna och ida

sanna och ida

26 december 2011 00:35

fin blogg,
följas via bloglovin?


/ sanna o ida

http://www.yankhornline.blogg.se

 
My

My

26 december 2011 20:50

Gud vilken mysig kofta, vart köpte du den?! /M

http://www.ourworldtogether.blogg.se

Pernilla

26 december 2011 23:23

Ja visst är den :) Finns en liten butik här på ön som jag köpte den ifrån. Vet inte vart den mer finns att köpa? 199:- så bra pris också :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards