pillllans

Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Suck....

Av Pernilla - 14 november 2011 09:27

Ja då var jobbhelgen över för denna gång. Det blev lite strul på jobbet igår innan min hemgång men det löste sej tillslut   


Idag är jag ledig MEN fan, har gått och blivit förkyld    Vaknade inatt av den där känslan att man ligger för lågt med huvudet och inte riktigt får luft, ni vet ? Jag var snorig, fick palla upp lite kuddar och fortsätta sova halvsittandes. När kl ringde vid halv 7 var det värre. Suck på detta!

Men jag får väl ändå vara tacksam att jag klarat mej undan alla förkylningar fram tills nu åtminstonde.. Hoppas det är en lättare variant som snart går över....

Jaja...


Åkte mot stallet och mitt utsläpp vid 7 tiden. Bra dimmigt ute idag så såg inte alltför mycket. Hästarna fick frukost, täcken och kom sej ut. Jag passade på att mocka och fixa klart allt nu så till e.m när jag åker tillbaka till stallet så har jag "bara" ridning och muggbehandling på schemat. Igår blev jag glatt överraskad, typ 1/3 av alla muggskorpor är borta. Och det är väl en bra bit på vägen får man säga.


  

Idag!


 

Igår !



Nä nu får jag fara vidare, ska på ärenden och i e.m innan stallet ska jag till stenungsund och besiktiga släpkärran....


//Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards