pillllans

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Wiee..

Av Pernilla - 23 juni 2011 11:46

Väntar på att 3 ska ringa mej. Dom råkade fela med mitt abonnemang för runt 1 månad sen vilket jag inte upptäckt förrän nu. (Lång historia...) Så jag fick ringt 3 förut och förklarat allt men det var inga problem att lösa så dom skulle ordna allt så det blir rätt. Jag ska också förlänga mitt abonnemang och få ny telefon. Då kom jag till frågan; Vilken telefon? Jag är ganska konservativ av mej så det nya touch systemet faller mej inte i smaken. Haha... Jag är väl en av få ?

Jag vill ha en mobil med knappar. Till min fasa såg jag dock av utbudet att touch verkligen slått ut knapp konkurrenterna. Så det var inte alltför många att välja på. Men har nog iaf fått bestämt mej nu.

Sony Ericsson Zylo.

För jag vill nämligen ha fällbar lucka också. Så den får nog duga!

 

 

 

Igår kom den nya ponnyn till stallet förresten. Ursöt !

   

Hon var dock ett riktigt sto för så fort jag närma mej med Calle så tjöt hon som bara den.

 

Den nya hästen som ska komma, kommer på lördag. Så i nästa vecka ska hon släppas ihop med Calle och Sara. Kul med ytterligare en kompis i flocken. Om det funkar, men det ska nog inte vara några problem.

 

Calle fick vila igår, precis när jag stod klar och skulle rida så var det som om himlen öppnade sej   Jäkla typiskt. Lite rädd om "nya" Albion sadeln också, så var inne på en barbacka tur i regnet. Men jag vill också ha Calle torr. Så det blev 1˝ timmes av mys / pyssel i stallet istället. När Calle var torr så fick han täcke på sej. Får hålla han lite torr nu också när det regnar / blåser så mycket. Fick fyllt vatten och bytt hage igen, till hästarnas stora glädje   

I e.m / kväll så blir det dressyr i paddocken i alla fall.

 

Men nu ska jag fortsätta städa lite, så man får gjort nån nytta på sin lediga dag.

 

Caioo. //Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards