pillllans

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

Torsdag !

Av Pernilla - 12 maj 2011 09:32

... och min enda lediga dag denna veckan. Härligt att det är så fint väder... Har dock inte hunnit ta mej för nånting än utan slöar fortfarande med morgonkaffet. Är man ledig så får man väl slappa också?


Sadeln jag nämnde om i förra inlägget kom redan i tisdags och provas just nu på Calle. I tisdags låg den bra på honom och fick absolut Godkänt. Jag red dessvärre i stela jeans och kunde därför inte ge den en ärlig åsikt om hur den var så den ska provas igen idag. För igår åska och regna det så Calle fick vila igår.....

Så hoppas på det bästa med sadeln, jättefin är den. En Albion Style och min gamla Albion Legend är redan såld till Norge så den ska lämnas bort imorgon   

Hovis kommer idag också vilket är toppen!! Alltid lika gott när det är gjort! Så jag inväntar honom och rider efter det att Calle är skodd !


Men nu kanske jag skulle ta och göra nytta av denna dagen tills det att det blir stallet (?) Måste till banken bland annat...

Jag hoppas ni får en fin dag!!


//Pillan


 
 
Ann-Sofie

Ann-Sofie

12 maj 2011 11:32

Härligt att vara ledig i solen! Hoppas hovis kommer snart, jobbigt att vänta.

http://www.zelzany.se

Pernilla

12 maj 2011 13:23

Ja det hoppas jag med att han gör. Vill både ha en nyskodd häst och provrida i sadeln nuuuu ;) Hehe....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards