pillllans

Direktlänk till inlägg 23 april 2011

Glad Påsk !

Av Pernilla - 23 april 2011 19:17























Hoppas ni har en härlig helg, det har jag!

Igår fyllde min lillebror 23 år! Så vi var till honom på förfest och sen drog vi ner till puben. Det var en jättetrevlig kväll !!

Lite mindre trevligt idag eftersom jag har en tendens att alltid hamna kass dagen efter oavsett vad jag dricker eller vad jag gör, och det är då inge vidare.... Blir fan sämre med åren också !


Jag och världens underbaraste lillebror !!





Igår red jag ut med Ann-Sofie och den sista lilla biten hem, så bytte vi häst. Hon fick sitta upp på Calle för första gången och hon gav honom allt Godkänt Så det var roligt!

Calle är ju väldigt trevlig och speciellt nu, för han har mognat enormt sen tidigare år så han blir bara trevligare & trevligare nu  

 

Sen kom det en tjej och kollade på stallet, ((vi har lediga boxplatser)) och hon verkade nöjd, tror jag. Så vi får kanske en ny stallkompis med storhäst här framöver! Vi får se......

Idag fick Calle vila, bara för att jag inte mått 100 och inte orkat med någon ridning... Men imorgon ska jag och Ann-Sofie rida ihop igen och sen stängsla lite och sådär. Så det kommer bli en trevlig morgon i stallet imorn.
Förresten, vilket jäkla underbart väder vi har/haft! I love it !!!!!!


Nä nu ska jag och älsklingen grilla kyckling, så blir det potatis sallad och vitlöksbröd till. Sen har jag köpt lösgodis för jag ska unna mej lite påskgodis ikväll!! Och påskmust givetvis, fan nåt av det goaste bubbel !!


Glad Påsk på er !  








//Pillan




 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards