pillllans

Direktlänk till inlägg 30 mars 2011

Jepp jepp..............

Av Pernilla - 30 mars 2011 23:00

Inte fått skrivit något på flera dagar. Trötta jag som har super fullt upp hela tiden, åtminstonde denna veckan.


Helgen som gick var toppen!! Speciellt lördagen. Jag följde med Björn & hans kompisar till gbg. Dom hade hyrt buss och det var väl en 16 pers med.. Det började i Högsbo där vi spelade beachvolleyboll, verkligen skitkul men ack vad kass man är. Sanden är på tok för tung vilket gör en för långsam för och hinna fram och om man ens hinner fram så ska man lyckas träffa boljä--ln också. Tror folket i mitt lag var lagom nöjda över min frånvarande insats    Skitsamma, kul var det. Gott med, få gå i linne, känna sand mellan tårna och till detta avnjuta en kall öl! Kunde icke bli bättre....

Sen blev det vidare på Strike och discobowling, käk och senare också krogen. Bowlingen var ju också superkul och det gick iaf hyffsat så länge jag var i såpass tillstånd för och veta att det rosa klotet var mitt och i lagom vikt och inget annat... Haha....

Krogen var kul! Jag lyckades hamna på två ställen. FörstRockbaren och det var inte ett ställe i min smak. Jag tyckte det mest stod massa bohemer i varje hörn och såg allmänt emo ut och det var varken dans eller sitt vänligt där. Njaeee.... Icke, sletet och inte alls rockigt. Buuuu....

Sen blev det Dubliners vilket var ett bättre ställe och där var många irländare så man fick ju en chans att öva lite på sin engelska. Sådär på fyllan & villan. Undra om någon förstod mej?

Men Maria mötte upp oss i gbg och var med ut vilket var skitkul. Träffar henne på tok för sällan. Mitt underbara porrtroll !!

Så sammanfattat - riktigt kul dag och tackar alla inblandade för detta !!



Nu i veckan går jag min 6 dagars vecka på jobbet vilket egentligen inte är varken betungande eller för jobbigt men... Det har ju vart så mycket annat också utöver jobbet... Känner mej därför liiiiite sliten och trött...


Imorgon är min enda lediga dag denna veckan och den får börja 06,30 med ett utsläpp av hästarna....

Och apropå Calle - Han har vart guld det senaste. Så himla trevlig i ridningen, under omständigheterna mjuk & lyhörd!!

 

Här är från häromdagen då vi är ute och skrittar en tur i skogen.......



Nä, jag bör väl ta och dra mej till sängen nu. Har ju mycket att hinna med imorgon!!!


Natti......


//Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards