pillllans

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

Hmm..

Av Pernilla - 25 februari 2011 20:26

Blev plötsligt väldigt loj, fick ont i huvet. Ish ish.. Får hälla upp ett glas vin till

Scandinavium igår var som vanligt himla skoj. Mässan är... DYR    För varje år som går blir det bara mer prestige över ridsporten tycker jag. Ok, att det finns dyra märken. Det är jättebra, som alternativ. Tycker det givetvis bör finnas annat med.

Men trots detta fick jag shoppat en del ändå    Struntar i bilder på inköpen utan nämner istället att jag fick köpt ett nytt regntäcke till Calle med helhals. (Har aldrig tidigare behövt bry mej om halstäcken, men Calles vita fläckar är inte alltid så tacksamma så nuförtiden måste det bli lite halstäcken...) Sen köpte jag två bling bling pannband med "guld" stenar. Grisöron till Boss. Lammullstofflor med blått på till Björn (så slipper han sno mina rosa som jag köpte av samma tjej förra året på mässan) Så fick jag köpt en HW väst och lite annat plock.

En himla rolig/trevlig dag   


Idag har jag jobbat och också vart en sväng på klubben och sett min systerdotter rida lektion. Hon är så duktig!! Idag hade hon min favvohäst bland dom på klubben - Nicoline


Sen åkte jag till Calle och vi fick båda hjärtklappning idag när jag skulle hämta in han från hagen. Från ingenstans poppa det upp flera rådjur framför oss bara sådär. Behöver jag nämna att jag fick hämta in han på nytt?    


Väl inne från skuttande rådjur så var det gott. Idag har det blåst nästintill storm så jag gjorde aldrig något med han idag. Det fick räcka med pyssel, mys och morötter.


 

Hoppas det blir som jag tänkt detta år . . .


Nä denna J-AAA huvudvärk rent ut sagt... Jag får lägga mej ner i soffan stund. Shit, va segt.....


A, trevlig kväll på er då!!


//Pillan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards