pillllans

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Aj.....

Av Pernilla - 16 november 2010 19:30

Har så himlans ont i ryggen   Inte alls något vidare... Så idag har jag inte gjort många knop eller mycket nytta.

Kan i och för sej vara lite skönt för igår gick dagen i en hiskelig fart.

Igår startade jag dagen med att åka till Calle för jag och Maria skulle åka in med han till ridklubben. Väl därinne (på klubben) så grejades det ju för fullt med maskiner runtom manegen så Calle var väldigt spänd och lite nervös, men han slappna av hyffsat tillslut och det gick bra. Han var himla duktig. Det blev ju en riktig miljöträning. Lät som f*n när grävskopan höll på intill manegeväggen så jag är impad över att han skötte sej så bra som han gjorde.

Väl hemma med Calle igen och allt i stallet var klart så åkte jag till 3 hästar, lämnade min sadel till en tjej där och passade då på att shoppa, fick handlat för över 1000:-. Blev bland annat mörkblått dressyrschabrak med matchande Equiline benlindor till finingen   

Efter 3 hästar åkte jag tillbaka till stallet och tog in Calle & Sara (som är Calles bästa vän, ett urmysigt nordis sto) och fick spolat benen och även såret som fortfarande ser himla fint ut så det läker nog bra hoppas jag.

Efter andra vändan till Calle så stack jag snabbt hem för och göra mej iordning och åkte därefter till svärmor på Partylite party   

Det var himla trevligt och det var lite extra kul för det var såååå länge sen jag var på ljusparty. (Jag fullkomligt älskar ljus.)

Fick handlat ganska många ljus och även en skitsnygg ängel som man sätter ett te-ljus i så skimrar det jättefint, som i pärlemo. Jag älskar ju änglar också så det var ju en mycket fin kombination   

Efter en fullspäckad men mycket trevlig dag så avslutade jag den i soffan med älsklings Björn framför tv;n och "Ensam mamma söker" och JAA, jag följer de och jag tycker det ÄR bra.
BTW så förstår jag inte hur folk kan tycka de är patetiskt, är det löjligt och se sej om efter kärlek i tv?   Jä jä


Ikväll ska jag lägga mej tidigt så jag får vila min rygg... Bara hoppas jag vaknar upp imorn till morran och den är bättre.


 

Min finaste / underbaraste Crabat ! Kärlek !


Ha en trevlig kväll allesammans.

A J Ö

/Pillan

 
 
Ingen bild

maria

17 november 2010 16:59

Ja, det var nära att jag fick en markkänning... en obeställd sådan ;-) haha. Men han var ändå superduktig

Pernilla

17 november 2010 19:22

Ja du får träna upp balansen, haha ;) Se om han är lika duktig imorn ;) Pusss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards