pillllans

Direktlänk till inlägg 1 juni 2010

Sommar!?

Av Pernilla - 1 juni 2010 22:26

Känns till viss del som sommar redan men ändå inte. Vart tog våren vägen? Gick i en faslig hastighet tycker jag   

Sommarkänslan infann sig ganska mycket idag då jag och en stallkompis släppt våra två pållar på bete. Så nu inatt blir första natten ute för våra skruttar. Hoppas dom har det bra nu i skrivande stund?! Äh, klart dom har. Hästar ju!! Jag får sluta sjåpa mej så     Väldigt mån om min Calle, liite för mån ibland kan jag tro.. He he.....


Imorgon är jag ledig men ska stå upp med älsklingen kl 04,40 och då han drar till jobbet så åker jag till stallet till mitt utsläpp. Några pållar som står kvar inne ännu   

Sen blir det hem till mor på morgonkaffe och så ska jag få packat med mej en omgång med grejer. Har en del grejer kvar hos morsan och får inte flyttat allt på en gång så tar lite undan för undan....

Känns mycket mysigt att få bo i hus med min älskling   


Nä nu får de bli tv en stund innan sängen...

Avslutar med en bild från häromdagen på min älskade Calle !

 

--pillan--

 
 
Ingen bild

Karoline

1 juni 2010 22:47

vad fin han är din Calle. Jag tror nog inte att det går någon nöd på honom. Mina har gått ute i snart 2 månader fast med pyjamastäcke på nätterna. Det är så skönt att släppa på våren! =)

 
Ingen bild

Pillan

2 juni 2010 06:24

Tack Karoline :)
Ja precis som du säger, det går nog ingen nöd på honom. Vid fem imorse stod han och njöt av gräset i morgonsolen så han är nog bara väldans glad att matte fått släppt honom för natten ;)
Håller me om att det är väldigt gott att få släppt dom... Kul att ni kunnat haft era ute så länge. Hoppas allt är bra med din fux och att hovbölden läkt. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards