pillllans

Direktlänk till inlägg 24 maj 2010

Fokus Pillan fokus

Av Pernilla - 24 maj 2010 21:41

Ja... Jag har ju helt tappat bort tiden/intresset för bloggen. Försöker ännu en gång, annars lägger jag ner den. Haft dom tankarna också....


Sista tiden har jag i alla fall som vanligt, haft väldigt mycket att göra... Händer ganska mycket i mitt liv och gör det inte det så ser jag till att det händer nåt! Har lite svårt för att sitta still   


Hur som haver. Allt är väl som vanligt hos mej. I helgen var jag ledig så då blev det ganska mycket häst på schemat.

Calle startades två klasser i KM hoppning igår på klubben med min syster Maria. Jag själv kände mej inte alls redo för att vara med därav anledningen till att syster red Calle. Vilket jag tyckte var toppenbra, så Calle fick vara med och hoppa   

Det gick hur bra som helst trots Calles "nerver". Han var ganska mycket spänd, nervös, stark och busig blandat med tonvis med LYCKA.

I förklassen som var en CR gick dom 60cm och felfritt. I andra klassen KM på 70cm så fick dom ett pet i grundomgången men trots det så gav det en 2;a placering (tack vare den snabba tiden).

Riktigt bra jobbat av dom och jag som matte & syster till detta ekipage blev man väldans stolt   

Slänger in några bilder från gårdagen....

 

    

Första rundan 60cm

  Inne på första rundan 60cm

  Efter första rundan med första rosetten

  Andra rundan 70cm

 

Calle med sina två rosetter   

Det var lite uppdatering i alla fall....

Nä nu ska jag se på tv med älsklingen innan det får bli sängen...

Må väl!!!!

--pillan--

 
 
Maria

Maria

25 maj 2010 06:41

Tusen tack för att jag får låna honom =) Han är verkligen duktig! Puss

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 maj 2010 20:05

va duktiga dom är !!! gud va roligt!! ( tkr de inte lika roligt om du lägger ner din blogg, hur ska ja ha koll på er då ;)

http://miani.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards