pillllans

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

God kväll !!

Av Pernilla - 17 mars 2010 21:15

Ja det blir ju som sagt inte alltför mycket bloggande från min sida, dels för jag sitter utan dator och dels för att jag jobbar och har fullt upp denna veckan.

Men passar på att skriva några rader medans jag ändå är inne på mamsen data   

Jag har nu nästan bestämt klart hur nästa tatuering ska se ut. Men det är fortfarande liiite kvar på den... Got damn vad jag vill ha gjort den NUUUU.......!!!!! Bara pengarna som saknas, men nu har jag jobbat massa extra denna månaden så kanske att man får undan lite pengar till mitt "tattoo-konto" så att säga. Hoppas !

 

Behöver en del nytt till Calle också, så som regntäcke (och så dom där sadlarna jag pratat om tidigare). Ja, alltid är det väl nåt man tuktar efter? Gu vad jag hade velat vinna lite pengar    Det hade löst mycket!


Hittade några gamla bilder här på mammas data och jag blev lite paff över en bild. Vilka minnen den väckte till liv   

Här är jag och Maria, min gamla bästis sen Dingleskolan. På denna bilden är vi 16 år gamla ! Hahaha.... Herre guuu, lite sus i kupan hade vi allt här. Och hemsket va jag ser kramsjuk ut   

Fest i bygdegården i Tanum om jag inte minns fel.


Sen hittade jag en ganska rolig bild på mej och min förra häst "Lisa" (Clarissa E; Rocky 770) Eller ja, hon ser lite kul ut!


Nä nu får nog Boss kvällskissas och sen får det bli sängen för min del. Trött är jag och imorn är det jobb 7-16,30 som gäller.

Så gó kväll !


--pillan--  

 
 
Maria

Maria

19 mars 2010 16:38

tatuering-saknad, här med ;-) Älskar dej

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

22 mars 2010 08:56

Nu får du blogga lite igen, saknar läsningen... Till o med jag har ju kommit igång med bloggningen igen ;-) Tack för lånet av din fina häst i helgen oxå! Puss puss

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards