pillllans

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Halloooo

Av Pernilla - 23 februari 2010 11:03

Gu vad dagarna går fort. Inte klokt. Känns som jag inte riktigt hinner med ibland.

Idag är jag ledig - igen. Hur skönt som helst. Förkylningen börjar ge med sej och det är gött.

Idag ska jag till Henån på ärende, ta en långpromenad med Boss, till stallet fast det tar jag senare för jag har insläppet också   Ska se hur hög snö det egentligen är i paddocken. Kanske att man kan skritta runt där lite. Men Calle är ju ganska otränad nu så man får ju passa sej eftersom att pulsa i snö är tungt för dom. Men är det inte på tok för hög snö så går det ju om man skrittar på spåret. Efter några varv så är där ju upptrampat.


Sen ikväll bär det nog av till tassemarkerna igen? Och Ja Maria, vi är snart grannar på heltid. Haha... Börjar mer och mer iordningställa mej på fel sida 160;an. Är man kär så är man... Och är man trött på Ellös så är man   


Snart så är det Scandinavium !!!! Wiieeee.... Fasen så skoj det ska bli!!  


Idag ska jag pyssla också. Har ju ett brinnande intresse för att greja. ÄLSKAR att gå och plocka, dona, pyssla och göra iordning. Lite därav jag också vill ha egen lägenhet. Men det kommer väl - hoppas jag.

Bara det att, det är ju sjukt mycket pengar med boende idag. Som elen, hur skyhög är inte den? Därav är det ju roligare med hus, där betalar man ju till sig själv och inte till någon bostadsstiftelse. Men men...

Någon gång i framtiden ska jag också bo i hus och greja och va lycklig   

Men tills dess får det bli rum här hos mamma och sen lägenhet.


Nä nu ska jag fortsätta med dagen...... Ha det fint allihoppa!!!

  Boss ca 3 månader gammal. Så sjukt söt, mitt hjärta !


--pillan--

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards