pillllans

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

God kväll !!

Av Pernilla - 17 februari 2010 21:15

Kom hem från ridningen för en stund sen.

Fyyyy vad kasst det gick... Nettan var stark att rida idag och jag var på tok för orkeslös för att rida. Men det var roligt ändå    Tack för ikväll Anna!!!!

Nu är jag riktigt trött så inatt lär jag sova gott. Imorgon är jag ledig så det ska bli himla skönt!!

Tänkte ta en promenad med Boss, motionera Calle lite och sen bara mysa/slappa   

Blir nog en trevlig dag!! Hoppas bara att jag är lite piggare imorgon. Hade vart gött.


Nä nu funderar jag på soffan och en film innan sängdags. Hade nog inte suttit fel ??

Yepp, Im doing it !!!

Ciaooo.....

 

--pillan--

 
 
Maria

Maria

18 februari 2010 10:29

Tyckte iof att det lilla jag hann se mellan varven såg mycket trevligt ut, en häst i fin form! Själv är jag väldans trött efter gårdagen men oerhört glad över att ponnyn blev frisk (är så idag med). Och jag längtar oxå tills på torsdag!! Wieeee....
Älskar dej

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

 
Pillan

Pillan

18 februari 2010 10:43

Tack men det kändes katastrofalt ;)
Ja vilken tur att han blev bra.. Fy, sånt är jobbigt. Slapp du sova borta inatt då :P Hehe...
Love you 2!!! Pusssss

http://www.pillllans.bloggplatsen.se

 
Anna

Anna

8 mars 2010 08:35

Jag är lite sen på att läsa bloggar här ser jag men det såg väldigt fint ut på Nettan! Gick inte alls skit och pannkaka!!!!! Såååå himla tacksam för all din hjälp Pernilla så du kan inte ana. Kram!

http://ordagranna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards