pillllans

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Helgen finito....

Av Pernilla - 17 januari 2010 20:02

Ja då var även denna helgen till ända - snart! Jag har sen jag slutade jobbet 22 i fredags vart hos min älskling B   

Han è så fruktansvärt snäll och så sjukt mysig. Guu vad jag tycker om honom!!! Så jag har haft det jättebra, vart ledig och dessutom fått tillbringa den med B  

Tack för i helgen B!!!!!


Calle har haft det lugnt några dagar. Ska se imorgon om jag inte kan rida en liten stund. Längtar tills bättre underlag, ut och galoppera på grusvägarna och skrutta i skogen och köra järnet i paddocken. Snön och kylan kan va mysig men inte alltid i samband med att man har häst!


Fick hem ett lägenhetserbjudande idag, fast kommer inte att visa mitt intresse för den. Ligger på fel ställe i Ellös känner jag + att dom snorkalla lägenheterna som de är kallhyra på blir förgjävliga i el räkningar (been there, done that)    

Fan vad jag vill ha hus. Hmm, är så fruktansvärt avis på er som har ett   

Tänk vad mys och gå och pilla med saker, ha eget utrymme och bara mysa. FAN, får nog köpa dom där lotterna och hoppas på det bästa. Då hade jag köpt mej ett mysigt litet ställe och gått och inrett/pysslat och ÅHHH, va härligt!!

Jaja, NÅN GÅNG ska jag också bo i hus och ha det gött!!! Tills de händer (om en 10år?) så får jag se fram emot en lägenhet i Ellös.........

För nåt Stenungsund blir det inte så länge jag har B, hehe   


Men nu ska jag börja greja här hemma en del, känner att jag tagit det lugnt på tok för länge (typ hela helgen) hehe....


Den dagen jag skaffar hus förresten så vill jag ha en pisse. Älskar katter... Typ nån sån här katt kanske??

    


--pillan--

 
 
Maria

Maria

18 januari 2010 14:10

Sådan hund sådan matte har jag hört men vad säger man om katt? Sådan katt sådan matte... kanske! ;-) puss

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards