pillllans

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Gokväll !

Av Pernilla - 13 januari 2010 19:46

Känns som jag genomgår en mindre depression just nu!? Jag är verkligen jätte nöjd med det mesta men.. Jag som inte är en vintermänniska känner väl att det räcker med kyla nu. Så himla trött på att skrapa rutor, så trött på termoställ, tjocka jackor, mössa, förfrusna fingrar och halka. Näääää, jag vill ha VÅR OCH SOL nuuuuuu    Vädret påverkar mej mer än vad jag tror, tor jag!? hehe...


Har också bestämt mej för att börja köpa lotter varje vecka i hopp om att kanske ha turen och vinna mej ett hus för bostadskön i Ellös är åt helvete. Jag har då sällan haft tur i spel så därför borde man väl få de, nån gång??  


Förut kände jag mej riktigt låg/misslyckad, åkte därför till stallet för det är ett av få ställen som jag blir riktigt glad igen utav. Lyset var inte fixat då jag anlände så jag fick snällt mocka med pannlampa och göra mitt bästa.. Efter ett tag fick A fixat ljuset. Var tydligen vatten som kommit i ett uttag och då fryst till is.

Mötte både Tone & Anna i stallet så det var mycket trevligt. Lite hästprat med mina tjejer och mys med Calle och jag blev mej själv igen. Härligt det !

Längtar tills vi slipper snö och halka så jag kommer igång ordentligt med Calle igen. Just nu blir det lite si sådär !


Tittar på Det Okända nu... Skit vad läskigt. Jag tror inte på allt men på väldigt mycket !  Jag som så gärna vill bo lite lantligt. Hur kommer jag våga det!? Jag som annars è så tuff kan bli en sån chicken när det kommer till övernaturligt. Det och spindlar är nog dom två sakerna som kan få mej och svimma....   


Naaww... Vad jag saknar min B nu    Längtar tills helgen då vi förhoppningsvis ses igen... Gaah, blir tokig. Bara få känna närheten av han skulle fullända mitt mående nu! Lite små löjligt, vi sågs ju senast i söndags men det är faktiskt en evighet när man är nykär. Han è så mysig och ingen kille tidigare har vart hälften så snäll och fin som han. Im in löööve 


Men nu ska ja fortsätta glutta på tv... 


--pillan--

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards