pillllans

Direktlänk till inlägg 3 januari 2010

God kväll =)

Av Pernilla - 3 januari 2010 21:20

Som svar på kommentarerna jag fick från föregående inlägg....

Jessica; Går det som jag vill så kommer nog snart hans namn ut officiellt 

Maria; Haha, jag tänkte faktiskt på det förut. Jag körde trots allt hans bil sist. Jag som för otur med mej ?!

Tack, jo jag förstår precis hur du menar, finns väl tyvärr väldigt många killar som ändrar sej och sänker sej i ens ögon efter hand. Men jag har en väldigt bra känsla när det gäller den här så jag tror vi kan ha nåt fint på gång.

Och älskling; hihi... Jag förstod att jag blandat ihop orden så det var ju fint av dej att du rättade mej    Pusssss på dej med !


Sitter på rummet nu i skrivande stund. Städar och rensar ut massa skit medans jag lyssnar på himla bra musik. Fastnat lite för en låt. . .

Visst är den skön . . . .   


Imorn jobbar jag 7-16 och efter det blir det stallet snabbt för att efter det hinna in till Uddevalla vilket jag verkligen hoppas jag hinner in till. Sen snabbt tillbaka till stallet för att plocka in alla pållarna och fodra m.m Sen hem och äta middag och få kvällspromenerat med Boss och sen sängen......

Där har ni min morgondag   


Men på tisdag slutar jag redan kl 11. Så himla gött. Syster M; Ska vi ta en promenad då med hundarna ihop kanske hos dej i tassemarkerna??


Förresten, fick lägenhets erbjudande i Stenungsund. Kanske man ska ta och flytta dit nu då. Lämna ön...?! Har ju ett tag nu velat flytta dit faktiskt. Känner mej väldigt kluven med mycket nuförtiden. Inte allt givetvis men det är inte alla pusselbitar som vill falla på plats för mej. Men så är det väll alltid? För dom flesta? A struntsamma, det blir som det blir. Vet bara att jag ska vara så självisk och göra vad jag vill utan att behöva tänka på någon annan. Känner ju mest bara att jag behöver flytta till nåt eget   

Vad Pillan vill göra, ska Pillan få göra !



Förresten, täcket jag fynda på rean passade Calle jättebra. Tycker han blev riktigt fin i det!

Snyggt bogspänne också   


Nä ska kvällskissa Boss och så nu.................

Ha en go kväll och sov gott sen allihoppa!!


--pillan--



 
 
Maria

Maria

4 januari 2010 15:52

Vad fin han blev i täcket! Ett snyggt "tävlingstäcke" ;-) Pusssssss

PS: Tar gärna en promenad med vovvarna

http://www.mariascarpediem.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Patte

6 januari 2010 16:18

Jag vill ha in dej till stenungsund ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards