pillllans

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

morn morn

Av Pernilla - 20 november 2009 07:26

Gick upp tidigt idag, mamma väckte mej vid 20 över 6 så tog vi en kaffe ihop innan jag körde ner henne till jobbet vid 7. Tänkte att jag skulle få pluggat en del idag + att bilen ska bärgas bort idag (dom fick förhinder häromdagen) Så dom skulle höra av sej vid 9 snåret idag istället.

Sen ska jag upp till Calle också som förtillfället står på boxvila. Ska inte yttra mej för mycket om hans läge då jag inte riktigt vet än, kan uppdatera mer om honom efter mitt förmiddagsbesök hos honom. Har i alla fall fått stryka mej ifrån kursen på söndag vilket känns jättetråkigt. Men det känns dock inte lika tråkigt som att Calle inte är OK i sitt bakben.

Jag ska i alla fall vara med på lördagens teori och sen ska jag sitta och titta på söndag tänkte jag. Man lär sig nog massor bara av att titta också, men klart att det absolut bästa hade vart och fått med mej Calle in. Men men... Läget är som det är.

Om Calle repar sej snart så hinner vi träna och så kan vi starta två klasser i hopp den 6;e som är tanken. Det ska nog gå bra Skrattande


Nu kom precis lillebror hem ifrån sitt nattjobb, så nu ska vi ta en kaffe ihop Kyss Sen får jag väl få pluggat lite också då, äna därför jag stod upp såpass tidigt, hehe..


 

Min hund och brorsans katt Skrattande


--pillan--


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards