pillllans

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Hej hopp

Av Pernilla - 14 september 2009 13:35

Har ganska fullt upp, känner inte mycket till fritid i mitt liv förtillfället. Men jag älskar att ha och göra så mysigt det! Igår var det fixar dag i stallet, det blev kl 11-18 så jag var helt slut när jag kom hem, mest i högerarmen efter att ha bonkat i stolpar med gummi klubban. Men mycket blev gjort så vi kan vara nöjda Skrattande  Åkte hem och åt efter det och vilade men fann aldrig orken till ridning så Calle fick en vilodag. En ganska välförtjänt sådan, han har ju gått varje dag nu så. + att igår så bytte vi hagar på pållarna så nu fick dom en stooooooor med maaaaassa gräs så han gick nöjt och åt. Flört 

Idag så blir det hopp träning på busen, senare till e.m Jag har vart in på klubben nu på morran och nu ska jag få satt mej och pluggat. Min syster M kommer och ska vara med och hoppa Calle idag, vi har beslutat oss för att starta honom varsin klass den 27;e. Himla kul att vara två, se på varann och hjälpas åt lite. "Tävla" mot syrran, haha. Hon slår mej nog i hoppningen och jag tar nog henne i dressyren, eller vad säger du M? Flört  Kul ska det då bli.

Men jag återkommer ikväll om hur hoppningen på Calle gick, det blir ju trots allt M´s första gång på Calle över hinder Skrattande  JJJAAAAA, det slog mej precis (mitt smarta jag) haha. Att nu när vi åker ut två st ikväll så kan vi ta kort på varann = hopp bilder!!! YES, har ju bara hoppat ensam så knappt en enda bild ju. Åh vad kul. Får ni bildbevis ikväll också, hehe...

Ha det gott så länge !!!


--Pillan--

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards