pillllans

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2009

rubrik, jaha?

Av Pernilla - 13 augusti 2009 21:43

Precis vart ute på en lååååång promenad med Boss. Stackarn ligger helt utslagen under hans vattenskål. Blev lite längre runda än vad jag först trodde. Men ibland är det så fruktansvärt skönt, man kan gå och gå i all evighet känns det som. Så lyssnar jag på MIX under tiden och de bitar av promenaden som sker i skogen så händer det att jag sjunger med, haha.... Ljuvligt i alla fall!! Jag funderar på väldigt mycket när jag är ute och går, inte så det blir jobbigt krävande utan mer att jag får mej mina tankeställare. Dagens ämne som for genom huvet på mej var vänner, vad är egentligen vänner!? Jag är väldigt besviken förtillfället, på många. Ser inte mej själv som något offer som blivit "utan" dom utan de è ju deras förlust. Men vad trist hur allt kan bli, hur allt kan ändra sig. Sen gick det väl lite tankar i huvet på mej om att lämna ön, men det gör det ju sådär ibland. Känner väl att jag behöver komma iväg till ett nytt ställe med bara nytt folk och där ingen känner mej. Men så känner man sej ju lite "fast" här pga diverse omständigheter. Det är inte lätt, halva mej vill härifrån NU innan paniken hinner sprida sej medans min andra halva vill stanna, fortsätta i denna "trygga" men alltför vana miljön och umgås med de lilla kända folket här som faktiskt är stjyssta.

GAAHHH, jag blir galen av alla tankar. Borde ju egentligen strunta i vilket och bara fortsätta mitt race utan alla andra dårar som sviker än. Its YOUR lost, all yours !!

Känner mej som en trasdocka förtillfället, a ragdoll baby a ragdoll !


PEACE   WAR


 
 
Rosy Red

Rosy Red

14 augusti 2009 09:07

Man ska omge sig med människor som får en att må bra. Kan vara bra att inventera ibland sina vänner även om det känns tufft. Helt klart deras förlust gullet!

http://www.rosyredscasa.blogspot.com

 
Ingen bild

Pillllan

14 augusti 2009 12:50

Du har så rätt, tack gumman :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards