pillllans

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2009

Vet ni vad...

Av Pernilla - 3 augusti 2009 23:33

Jag har verkligen världens bästa häst. Det visste jag ju redan men idag påminde han mej starkt om det. Lastningen tog endast typ 7 min, stort tack M för hjälpen =)  LOVE YOU !!!  <3

Väl inne på klubben så skötte Calle sej exemplariskt. Han var så cool hela tiden min plutt. Ridningen gick kanon. Han var till en början spänd, väldigt spänd men det var ju inte det minsta konstigt. Men det släppte mer och mer allteftersom och på slutet gick han riktigt trevligt. Jag är ganska så nöjd med mej själv idag och det känns också bra =)  Har ju givetvis mycket att tänka & träna på men det är ju det vi är där för, att lära oss.

Så jag är nöjd men jävligt stolt och nöjd över Calle som får den största stjärnan i boken. Vet att jag tidigare skojat om att Calle vart dyr efter en guld dag men det är han inte idag. Skulle inte ens sälja han för alla oktiljoner i världen =)

ÅH VAD JAG ÄLSKAR MIN HÄST!!! Längtar sååååå till imorn morgon då jag ska åka och släppa ut han så jag får pussa på han igen. Längtar nästan desto mer till kl 18 så vår träning börjar igen. 

Sen är det väldigt skoj att Anna och Nettan är med, trivs så jättegott i deras sällskap =)


Nä gu va kl springer iväg, ska ju upp 7 imorn. Hade gärna fortsatt skrivit vitt och brett om hur j-a nöjd jag är efter idag eller om hur fin och underbar min häst är men.. Tror ni redan fattat vinken ;)

Puss o gonatt på er !!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards