pillllans

Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Omega 3

Av Pernilla - 19 juli 2009 14:05

Ätit mej mätt på omega 3 nu, åt en hel firre makrill till frukost. Gott ! Sitter och pluggar men har lyckats tappa bort fokus och koncentrationen totalt. Hm, om jag ändå vore plugg smart som syster Tina så hade jag snart vart klar.

Visst, det č ju kasst väder idag med så det är ju gött. Finns inte mycket annat kul och hitta på förutom att plugga. Ska till stallet och rida en svänga sen, fast jag har träningsvärk i både rygg och hela benen. Har nämligen tränat MYCKET på att sitta ner i Calles trav vilket krävs en del, enligt mej. Visst det går fint när han går i form, men så hinner jag inte sitta ner mer än några varv och så fort min balans sviktar så tappar Calle formen helt. Klart han inte orkar gå fint när jag skumpar i otakt uppepå. Men det är träning det...Kära A hörde av sig ifrån stallet, hennes kompis hade en stubben dressyr till salu så ska prova den. Hoppas den passar, vill ha dressyr sadel! Hade underlättat mycket !

Tror min jogg tur sen gårdagen också tagit ut sin rätt på min kropp. Det känns att jag tagit i med hårdhandskarna och det är ju bra men... Känns ju värre och gå runt med en gammal nuckas gångstil. Ja det går över...

Nu måste jag fortsätta plugga :)  

Kramar pillan  <3


 

 
 
Bona Fide

Bona Fide

19 juli 2009 14:52

Det krävs INTE LITE för att sitat ned på calle balle bus i traven... fattar inte hur han kan va sååå skumpig?! haha... Jag har förresten kollat på sadeln som S har på klubben, så om du vill låna den o prova så hojta till så låser jag upp för dej så du kan ta med den hem =) Jobbar hela denna veckan ifall du kan komma in nån dag?

http://www.mariascarpediem.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ˝ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards