pillllans

Direktlänk till inlägg 30 juni 2009

Ledig imorn =)

Av Pernilla - 30 juni 2009 22:19

Mm, imorn är jag ledig. Hade planerat in stranden på heldag men då flera säger att det ska bli sämre väder så får vi väl helt enkelt se imorn hur vädret blir och utgå ifrån det.

Idag har jag i alla fall jobbat till halv 5 och efter det la jag mej framför tv;n och slumra en stund då det vart så varmt idag + att jag inte sov varken så mycket eller särskilt gott inatt. Så trött har man då vart. Värmen har tagit hårt på en, skönt så länge man är ledig men lite tufft och jobba dagar i 30 grader. Men jag klagar inte, ÄLSKAR sommarn =)

Var ner och badade för en liten stund sen, var himla gott! Hoppas SÅÅÅÅ på stranden imorn!!

Så skulle jag ridit idag men då åskan började mullra så fegade jag ur. Calles öga var bättre idag, han har vart lite rinnig och pyttelite(?) svullen i sitt vänstra öga som jag hållt koll på. Har ju blivit jättefint igen tack vare att han behållt sin flughuva på sej. Annars har han ju en tendens att krypa ur saker och ting när det inte passar. 

Imorgon åker den sista ponnyn som är kvar i stallet så då blir det bara Calle och hans tjej Sara kvar. Så jag och A-S ska rida ut ihop imorn kväll och efter det byta hage och släppa dom på massa gräs - igen =)   Blir dom nog nöjda...

Men nu ska jag nog sätta på en film tror jag och bara njuta av att jag har sovmorgon imorn!! 

God kväll på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards