pillllans

Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Kärlek..

Av Pernilla - 10 juni 2009 20:47

Kan fundera ibland över detta känslo mysterium. Jag är ju singel igen och en del av er som kanske följt bloggen vet att jag vart i ett förhållande, men jag gjorde slut. Jag vill vara singel. Jag vill vara ensam. Kände väl inte riktigt så i förra förhållandet (höll bara 1½ månad) men något jag aldrig kommer nöja mej med är mindre. I want it all and I should have it all ! Tänker aldrig mer försöka släta över något, ljuga för att skydda den andra, le trots att jag bara vill gråta, tro mej känna kärlek trots att det ingen finns... Jag tänker bara tänka på mej själv. Känns så j-a skönt att veta att man inte är rädd för att dra sej ur något, för att hamna själv igen osv om det inte känns 100%. Jag är så stark så ni anar inte, jag vet att det finns folk på denna ön som skulle kunna döda för att se mej deppa ihop, göra misstag, bli uttnyttjad och trampad på. SORRY it wont happend! Jag gentemot er har ett liv. Ett ärligt sådant, hellre få men ärliga vänner än många falska, manipulerande j-a as (vilket det finns gott om på denna lilla ö)  Bara tvungen och skriva ur mej lite skit, det är ju trots allt min blogg. Ni får mer än gärna kommentera =)



 
 
Jessica

Jessica

11 juni 2009 16:34

Jag tycker de är bra att du känner dig stark, man ska inte bli trampad på. Du gör helt rätt med att tänka på dig själv och njut av livet=) Kram

http://jessicanova.blogg.se

 
Malin

Malin

11 juni 2009 23:16

var stolt över att du e stark! det finns många stackare i den här världen som inte e det, och dom får nog ett j*vla tråkigt liv! nöj dig aldrig me det näst bästa. men en kvinnas skräp e ju en annans skatt :P

http://malinochlisa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 14 mars 2017 07:37


Igår var vi kollegor ut till Gullholmen för att äta gott och umgås. Det var supertrevligt! Jag och några till valde sista färjan hem vid 21 och vissa sov över i stugan som vi bokat.  Men dels var jag ändå nykter och sen är det lite svårt att lösa m...

Av Pernilla - 13 mars 2017 10:45


Hemkommen från barnmorskan nu, fick träffat min nya idag eftersom den förra har slutat precis och börjat jobba i Uddevalla istället. Lite knepigt att göra ett byte såhär sent i graviditeten, men såklart så går ju det bra med. Hon var jättetrevlig den...

Av Pernilla - 12 mars 2017 06:30


    Alltså hur fin morgon? Björn ska ut i skogen om någon timme och jag och Holly har lite mysmorgon framför tecknat. Hon ska få stekfrukost snart och jag ska dricka kaffe innan jag intar min frukost, yoghurt. Jag är redan lite trött på flytan...

Av Pernilla - 11 mars 2017 07:55

Den rubriken kändes extra skön att skriva, haha. Nu är tandläkarbesöket gjort och jag kan beskriva det som hemskt jobbigt. Men 1 ½ timme senare med två tandläkare så var tanden ute i alla fall. Trist bara att den skulle ha så dålig tajming och behöva...

Av Pernilla - 10 mars 2017 08:30


Ja alltså. Värken blir bara värre och värre så idag har jag fått en akuttid till tandläkaren för att dra ut den onda visdomstanden. Behöver jag ens nämna hur jävla nervös jag är?  Men det är otroligt skönt att få gjort det idag, att slippa gå och h...

Ovido - Quiz & Flashcards